Tuesday, August 31, 2010

And you're gone

nimeni nu intelege de ce mai trag inca de tot...de tine, de noi, de ce avem impreuna. mie mi se pare foarte simplu: te iubesc! si aparent, indiferent de ce ai face, de ce ai zice, eu raman langa tine... tu ai zis-o, sunt o masochista.eu sunt de alta parere. imi place sa sufar, sa ma agit, sa fiu intr-o continua lupta cu mine, cu ce e in capul tau? nu. dar am nevoie sa te stiu langa mine si stiu ca si tu ai nevoie de mine.
si-acum pleci. si-ti faci planuri ca o sa fie bine. si sper ca asa sa si fie. dar linistea nu te ajuta, o sa te afunzi si mai tare in gandurile tale, o sa fie iar in mintea ta mereu. si doare. ma doare pe mine pentru ca stiu asta, te doare ca n-o stii acolo. las-o in pacea ei, fara tine. nu are nevoie. tu ti-ai creat aceasta nevoie de ea, de vocea ei. ea s-a jucat dupa care s-a plictisit. oricat de diabolic si de absurd iti pare, in cele din urma asta e adevarul pe care ti-e greu sa-l accepti.

I am and will be here.

0 comments:

Post a Comment