Sunday, August 29, 2010

Girls night

primesc un telefon de la buna mea prietena M. care ma cheama la o cafea... bineinteles, nu se refuza niciodata o cafea, cel putin nu de catre mine, cuz I am a coffee junkie si ma indrept catre micul paradis portocaliu in care traieste. Norooooc!!! dau nu peste una, ci peste fetele mele, dragele,3 la numar: C.C.& M si incepem sa discutam si sa despicam firele-n 6. Ne punem la curent cu ce s-a mai intamplat in viata noastra, cu ce tragedii ne mai confruntam si cerem sfaturi, mai ales ca doua dintre noi suntem la pamant pe plan sentimental. Din discutie in discutie, de la probleme serioase ne deplasam catre ceva care sa ne mai binedispuna... ajungem inevitabil sa vorbim si despre sex si aflam doua chestii: 1.prezervativele cu aroma de mere nu sunt bune, dom'le!
2. de ce pana mea ai vrea sa ti se faca sex oral cu prezervativu? M. a scos o replica geniaaaaala aici: "E ca si cum ai face baloane cu guma de mestecat in gura" sooo: no fun!:)))
udam noi laptopul lui M. cu un mic Jack D., dupa care ne bagam la un rent. castig, evident, am noroc la carti si nu in dragoste:)). asta e... poate maaaaine! :)


This is still fucked up for me, but gladly I have my girls that are made of vodka and ice, doing their best, as always, to support me :)

0 comments:

Post a Comment