Thursday, September 2, 2010

Si-ncerc sa te-nteleg.inca

Probabil ca multi n-o sa inteleaga sau o sa judece ce fac eu acum, dar cred ca asta e singurul mod prin care o sa ajung sa te inteleg. Ce fac? pai fix aceeasi chestie pe care o faci si tu. Ce sper insa, e sa nu sfarsesc la fel ca tine...adica sa nu-mi prind manutele in propria-mi capcana.
Sper sa nu ma implic in ceva din care stiu ca nu o sa iasa nimic, sper sa nu dau sperante de-aiurea celui care sta acolo ore in sir, si care poate asteapta cu nerabdare sa-mi fac aparitia pe undeva: mess, facebook, orice. Stiu ca el nu are nicio vina si stiu ca nu ar trebui sa-l trag in noroiul asta...dar vreau cu orice pret sa te inteleg, nu vreau s-ajung in locul tau nicicum. Mult timp m-am gandit la ce faci tu... tu te-ai obisnuit cu durerea, cu suferinta. Tu cred ca ai nevoie de asta ca sa simti ca traiesti. Eu altfel nu imi explic. Ai trecut printr-o experienta foarte urata cu primul tau personaj feminin din sfera www., si apoi ce ai facut? te-ai legat de o alta, si te-ai legat bine ca de doi ani tot va chinuiti si trageti unul de altul. In timul asta nici tu nici ea nu stati asa. Trebuie sa trageti dupa voi cate unul, cate unul, care cad saracii, ca secerati. Ai spus candva ca nu vrei sa faci victime colaterale ... /:) O ba da! Treci peste oricine si peste orice cand vine vorba de ea. Ma intreb daca si ea face acelasi lucru ca si tine. Ma intreb daca si ea colectioneaza cu atata placere inimi pe care le frange in mii de bucatele.

0 comments:

Post a Comment