Friday, June 17, 2011

(Ma) Sufoc...

Care e cea mai mare problema a mea? Urasc sa fiu singura, mi-e frica sa raman singura si am grija sa nu raman niciodata asa pentru ca nu mi-e bine deloc doar cu mine. Si mai am o mare problema. Iubesc oamenii din jurul meu, ma lipesc de ei si le iau aerul. Nu stiu cat aer sa le las. Si in momentul in care realizez ca e prea mult ce fac, e deja prea tarziu pentru ca si ei se indeparteaza de mine.

Am avut si am numai oameni minunati in jurul meu pe care ii iubesc si acum indiferent de tampeniile pe care (mi) le-au facut.
Presupun ca Doamne-doamne are un plan bine pus la punct si pentru mine, de fapt nu presupun ci cred asta! Vreau putine lucruri de la cei de langa mine si pe cuvant ca-mi dau si sufletul daca mi-l cer. Asa sunt eu, (va) iubesc si indiferent de cate suturi in fund imi iau, ma intorc si te iau de unde m-ai lasat!

1 comments:

AF said...

Subscriu:)

Post a Comment