Friday, June 17, 2011

TU

(Planuiam sa raman aici, in Bucuresti, dar cred ca mai bine-ti dau si tie drumul, aparent 4 months it's a record for me, judging from the last couple of years.)
E interesant pentru ca stii... nu m-am asteptat niciodata sa iasa nimic din asta. Sa fim seriosi, ne intalnim prin niste prieteni comuni intr-un pub, dansam, bem, fumam dupa care ne-o tragem ore in sir, pana se crapa de ziua. That doesn't sound like a beginning of a romance, doesn't it? Bineinteles ca nu credeam ca urmeaza cafeaua de dupa, ca n-o sa ma lasi sa plec singura(in fine, cu taxiul) acasa ci ca o sa vii cu mine o sa ne plimbam si ca o sa te fastacesti atunci cand imi ceri numarul. Si eu nu pot decat sa ma bucur pentru absolut tot pentru ca tot ce s-a intamplat si se intampla inca intre noi, pentru se intampla contrar credintelor mele.
Cu tine traiesc si ma bucur de tot ce inseamna viata, viata in 2. Nu ma satur sa te aud vorbind si nu ma plictisesti niciodata. Daca am privirea aia tampa pe fata e pentru ca-s pur si simplu fascinata si pentru ca mi-esti drag si pentru ca iar ma las dusa de val si pentru ca iar o sa mi-o iau in freza grav. Dar stiti ce? chiar merita.
Acum stau in pat si ma lamentez ca o sa plec, ca n-o sa te mai vad ca o sa se strice totul. Indiferent daca plec sau nu things happen and things change. Cu siguranta ca nu au cum sa treaca 3 luni fara sa nu-si lase amprenta pe noi. Ne vedem la bericioaica prietene. I'll miss you big time!

0 comments:

Post a Comment